E-mailmarketing Fundamentals
Training


Je leert in 7 lessen:

  • Omzet verhogen met behulp van e-mailmarketing
  • Bouwen aan klantrelaties door gepersonaliseerde boodschappen
  • E-mailmarketing in elke fase van de customer journey

20+ jaar e-mailmarketing
ervaring in één training

Trainers Kevin & Ferry

Trainers Kevin en Ferry hebben samen ruim 20 jaar ervaring op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation: “We hebben gemerkt dat veel beginnende e-mailmarkteers of MKB bedrijven “iets” met e-mailmarketing willen, maar niet goed weten hoe ze moeten starten en waar ze op moeten letten. Wij vinden het fantastisch om zo persoonlijk mogelijk te communiceren met klanten via e-mail, en we willen graag een stukje van onze passie en kennis aan jou overbrengen via deze training.”

Wat staat er op de planning?

In 7 lessen leer je alles wat je moet weten om te starten met e-mailmarketing

Hoofdstuk 1

Basis ingrediënten

13 minuten video + praktische opdrachtenWat heb je nodig om te starten met e-mailmarketing? We laten je zien uit welke tools je kunt kiezen en waar je op moet letten bij de toolselectie. Alles over content, template en doelen stellen voor meer succes met e-mailmarketing!

Hoofdstuk 2

Subscriber lifecycle

6 minuten video + praktische opdrachtenPas je mails aan aan de fase waarin jouw klant zich bevindt. Hierdoor kun je véél relevanter zijn in je boodschap. We leggen het uit aan de hand van het “Subscriber Lifecycle Model”.

Hoofdstuk 3

Acquisitie

5 minuten video + praktische opdrachtenHoe verzamel je nieuwe e-mailadressen en waar moet je op letten?

Hoofdstuk 4

Onboarding

5 minuten video + praktische opdrachtenEen welkomstcampagne is een reeks van geautomatiseerde mails. Je denkt er één keer goed over na, zet de campagne op en de rest verloopt volledig automatisch.

Hoofdstuk 5

Engagement

5 minuten video + praktische opdrachtenE-mailmarketing is een perfect medium om een relatie op te bouwen met je klanten. Hoe persoonlijker je e-mails, hoe relevanter voor de ontvanger en hoe hoger de engagement zal zijn.

Hoofdstuk 6

Retentie

2 minuten video + praktische opdrachtenEen klant verleiden om (herhalings)aankopen bij jou te doen of klanten die lang inactief waren opnieuw activeren. Bij retentie draait het allemaal om het vasthouden van de aandacht van je klant.

Hoofdstuk 7

Reporting

5 minuten video + praktische opdrachtenOm te weten of je e-mailmarketing succesvol is, kun je kijken naar de resultaten in de reporting van je mails. Daar vertellen we in deze 7e les alles over.

E-mailmarketing Fundamentals Training

  • Altijd toegang
  • Bij elke les een praktijkopdracht
  • Handig e-book met extra informatie
€249,99
€39,99

Heb je vragen?

Laat je e-mailadres achter en we nemen contact met je op

Gelukt!

Je bericht is verstuurd
Oeps, er is iets misgegaan.
Een kijkje in onze tool-box

Een kijkje in onze tool-box

Welke tool je ook gebruikt, wij gaan ermee aan de slag!

Door op "accepteren" te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om sitenavigatie te verbeteren, sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.