Vanaf april staan de culturele instellingen in het teken van het nieuwe seizoen, met vaak honderden voorstellingen die in verkoop gaan. Of je nu een grote start kaartverkoopcampagne hebt of jouw nieuwe voorstellingen verspreid in verkoop zet: deze periode is cruciaal.
E-mail is hierbij vaak het belangrijkste middel om jouw publiek te bereiken.
Hoe goed worden jouw e-mails afgeleverd? Wordt personalisatie (juist) toegepast en heb je de juiste e-mailcampagnes én website-personalisaties klaarstaan om mensen die niet meteen kopen, toch te verleiden tot een aankoop?
Om zeker te zijn van maximale impact geven wij aan de eerste vijf culturele instellingen die een aanvraag doen een gratis scan weg. Wees er dus snel bij en krijg antwoord op vraag: is jouw e-mailprogramma klaar voor start verkoop?
Aanvragen kan tot en met 20 maart. Met het invullen van onderstaand formulier nemen wij binnen enkele dagen contact met je op. Vervolgens zorgen wij ervoor dat het rapport ruim voor jouw campagne is opgeleverd.
Laagdrempelig aftasten wat wij voor je kunnen betekenen? Schiet een half uurtje in en wij gaan graag het gesprek met je aan over jouw uitdagingen en hoe wij daar eventueel bij kunnen ondersteunen.